Friday, February 12, 2010

Kenangan Seachild - Episode 3 : Kepelikan

Critical seachild, sebuah kumpulan memancing semi amatur yang sedang cuba melobi persatuan mengai sedunia untuk dinaik taraf kepada pemengai semi pro, tapi gua sedikit musykil, gua risau, gua takut kalau2 proposal gua ditolak dek aksi-aksi kurang senonoh budak2 seachild.

kalau ya pun nak posing dengan ikan tangkapan orang lain, jangan la sampai makan ikan tu mentah2... gua sedih kadang2 pikir pasal budak ni... semua benda dia makan mentah2...

ini sahabat kepada budak tadi... macam menyelarakan je gua tgk, lapar sangat gamaknya...

aksi maut aril, dengan ikan sebesar jari keliking, gua susah nak interpret makna disebalik wajah itu... lu org pandai2 la teka sendiri..

banyak lagi aksi2 pelik tapi mmg pelik yg diaksikan oleh geng-geng seachild ni yg gua gagal rakam, lepas ni gua akan lebih berwaspada agar detik2 manis itu dapat dikongsi bersama.. lu orang stay tune...

0 cakap-cakap kosong...: