Monday, February 1, 2010

Kenangan Seachild - Episode : Premier

Gua dah lama tak update blog.. gua pun tak tau apasal gua malas sangat... nak kata takda aktiviti hampir saban minggu gua pergi mengai dengan budak2 sengai seachild yang lain, mungkin sebab lu orang jugak la.. lu orang kurang bagi gua motivasi dan semangat untuk update...

disini gua upload gambar-gambar kenangan sepanjang kitorang bergelar Critical SeaChild CSC...

disebabkan ahli lembaga seachild yang sorang ni nak sangat diupload kan photonya bersama menatang yang awalnya kitorang ingat pari tapi yang sebenarnya ketuka, gua bagi penghormatan sulung kepada ayie..

semangat juang seorang seachild... bergurau senda dengan pantai adalah perkara lumrah...

seachild sorang ni sangat berjasa besar... tanpa perambutnya yang berkaler-kaler.... gua tak mungkin dapat menawan ikan yang besar2... tapi gua malas sebenarnya nk belajar buat perambut, beljar buat motorbot best jugak...

kerjasama...!! itu yang penting... mereka berdua memang serasi, gua syak ada apa2 yang tidak kena, tapi tak baik buat fitnah. Lu orang tengok sampai kat tepi pantai pun budak2 ni tak boleh berpisah dengan jadual pasang surut air, pelaut terkenal alfonso deabuker pun tak buat ini macam...
ada macam cover album tak..?? bergaya sungguh... hahaha...

gua ada banyak lagi photo2 menarik yang hendak di upload.. so lu orang stay back.. jangan kemana-mana... nak tido-tido la gua tak kisah sangat.. tapi esok2 lu orang datang balik...

0 cakap-cakap kosong...: