Thursday, August 13, 2009

Perhatian...Attention..Attenzione..Aufmerksamkeit

Assalamualaikum......

Perhatian..!!!
kepada semua Pengasas Seachild, ahli dan penyokong Seachild...Sempena program Seachild pada hari sabtu ini (sekiranya tiada apa halangan) Insyaallah akan diadakan sesi fotografi bersama joran kesayangan anda yg berjaya menawan ber...beberapa ekor ikan. sejurus dengan itu...diharap dapatlah memakai, me-make-up, diri anda sekemasnya bagi sesi pengambaran tersebut (jangan pulak pkai baju melayu beserta sampin lak)...kehenseman anda menawan ikan-ikan dilaut...Sesi fotografi ini adalah untuk dimuatturunnaikkan didalam blog ini...Sesi pengambaran ini hanya bagi mereka yg hadir bersama2 joran...kerjasama dari anda semua amat diharapkan....

Tempat: OPis yg Cantek lagi Indah....
Masa: akan ditentukan lepas mesyuarat kat pak sarip

3 cakap-cakap kosong...:

Anonymous said...

mmmm hebat ar blog ni siap ada pengambaran...teruskan bro....aku pon klau leh nak join seachild nih

Critical SeaChild said...

oit.... gua mintak semua seachild sila hadir.. kalu lu orang tak hadir gua terajang jugak-jugak...

p/s : ril.. lu edit sket.. lu taruh time n tempat nk jumpa...

Critical SeaChild said...

ahhh... gua dah pesan suh datang, atititud mcm pemain bola sepak malaysia saja... gua malas nak suh dah...